Nintendo

Full Track List For Ubisoft’s Just Dance 2014 Includes Lady Gaga, Robin Thicke, and Daft Punk

Via a press release today, Ubisoft has revealed the entire track list for its upcoming Just Dance 2014. Notable inclusions in the track list are “Applause” by Lady Gaga (as seen in the preview above), “Blurred Lines” by Robin Thicke, and “Get Lucky” by Daft Punk. In addition to these current pop hits, there are also some classics from the likes of Bob Marley, ABBA, and George Michael. Just Dance 2014 will be released across multiple platforms, including Nintendo’s own Wii U, at the beginning of October. Here is the entire track list, as published by Ubisoft:

  • Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight) – ABBA
  • The Way – Ariana Grande Ft. Mac Miller
  • Could You Be Loved – Bob Marley
  • Isidora – Bog Bog Orkestar
  • Fine China – Chris Brown
  • Limbo – Daddy Yankee
  • Get Lucky – Daft Punk Ft. Pharrell Williams
  • Moskau – Dancing Bros.
  • She Wolf (Falling To Pieces) – David Guetta Ft. Sia
  • Prince Ali – Disney’s Aladdin
  • It’s You – Duck Sauce
  • Turn Up The Love – Far East Movement Ft. Cover Drive
  • The Love Boat – Frankie Bostello
  • Careless Whisper – George Michael
  • I Will Survive – Gloria Gaynor
  • Rich Girl – Gwen Stefani Ft. Eve
  • Feel So Right – Imposs Ft. Konshens
  • Wild – Jessie J Ft. Big Sean
  • I Kissed A Girl – Katy Perry
  • C’mon – Ke$ha
  • Applause – Lady Gaga
  • Just Dance – Lady Gaga Ft. Colby O’Donis
  • Just A Gigolo – Louis Prima
  • Blame It On The Boogie – Mick Jackson
  • In The Summertime – Mungo Jerry
  • Pound The Alarm – Nicki Minaj
  • Starships – Nicki Minaj
  • Troublemaker – Olly Murs Ft. Flo Rida
  • Kiss You – One Direction
  • Feel This Moment – Pitbull Ft. Christina Aguilera
  • Gentleman – PSY
  • Ghostbusters – Ray Parker Jr.
  • Maria – Ricky Martin
  • Where Have You Been – Rihanna
  • Candy – Robbie Williams
  • Blurred Lines – Robin Thicke Ft. Pharrell
  • 99 Luftballons – Rutschen Planeten
  • Miss Understood – Sammie
  • Nitro Bot – Sentai Express
  • Flashdance…What A Feeling – The Girly Team
  • Aquarius/Let The Sunshine In – The Sunlight Shakers
  • Y.M.C.A. – Village People
  • #thatPOWER – will.i.am Ft. Justin Bieber
  • Follow The Leader – Wisin & Yandel Ft. Jennifer Lopez

41 comments

  1. Get Lucky? Fuck that shit, everybody knows LYtD owns its ass!

    …Anyway, Christmas for the Neph has been saved. And it’s all thanks to me!

  2. half of these songs dont even have a dance routine, its just throwing your arms up in the air like you would do on a night out clubbing

      1. yes it was hun. Starships were meant to fly and i’m going to take you on a trip through space XOXO ;)

  3. Well, the Lady Gaga songs they included are actually good, and many others are too. Good tracklist, I guess.

  4. I live for this game now. those 2 Gaga songs made me want the game. I LIVE FOR THE WAY THAT YOU CHEER AND SCREAM FOR ME. Btw you all should buy Applause on iTunes.

  5. Finally they fucking put a Gaga song in this game! You would think at least one of these games would have “Just Dance” in it because oh I don’t know… IT IS THE SAME NAME OF THE GAME LOL

  6. WISIN Y YANDEL?? THE FRICKING VIRUS BORN ON CRAPPY PUERTO RICO IS NOW IN A JUST DANCE GAME?? NOOOOOO! QUICK! SAVE YOUR EARS FROM WISIN Y YANDEL! On behalf of all of Puerto Rico I apologize. I HATE THIS PLACE

Leave a Reply

%d bloggers like this: